Testy

2013-01-03

Peavey Ecoustic E208

Prosty, praktyczny i skuteczny - to trzy słowa, które najlepiej opisują testowany wzmacniacz, pochodzący z serii Peavey Ecoustic, przeznaczonej dla gitarzystów akustycznych. Swój debiut wzmacniacze Ecoustic miały podczas targów NAMM 2010 i od tego czasu utrzymują się na rynku, co oznacza, że przetrwały próbę czasu i wciąż znajdują swoich nabywców. Dlatego warto o nich przy­pomnieć również naszym Czytelnikom. Przedstawiany dziś model E208 to środkowy z serii - oprócz niego dostępna jest także wersja E20 z jednym głośnikiem 8" i uproszczoną sekcją preampu, a także bardziej rozbudowana E110 na głośniku 10" z dodatkowym gwizdkiem 3", oferująca 100 W mocy.

2013-01-03

Epiphone Nighthawk Custom Reissue-Limited Edition

Nighthawk to jedno z mniej znanych wioseł Epiphone'a, ale w materiałach reklamowych widnieje jako „powrót klasyki". Trudno się z tym nie zgodzić, bo ma wszystko, do czego przyzwyczaiły nas gitary uważane za prawdziwych klasyków gatunku.

2013-01-03

Alesis i04

Interfejs i04 jest kolejnym produktem, który potwierdza fakt, że Alesis jest firmą o bardzo dużym doświadczeniu w projektowaniu urządzeń przeznaczonych do pracy w studiu. Firma posiada ogromny potencjał technologiczny - to ważne, bo tylko takie firmy są w stanie minimalizować koszty urządzeń bez uszczerbku na jakości. Prawdę mówiąc, Alesis i04 jest urządzeniem, które zaspokoi większość potrzeb w domowym studiu, dopóki nie będziemy potrzebować czegoś więcej - może i026?

2013-01-03

Gibson Thunderbird IV Limited

Chociaż basówka ta przechodziła w swej długiej historii wiele inkarnacji, to niezależnie od nazwy i modyfikacji zawsze pozostanie jedną z kilku ledwie najbardziej kultowych gitar, jakie kiedykolwiek powstały.

2013-01-03

GoGo Tuners The GoGo

Oryginalne tunery GoGo to wciąż powiększająca się seria produktów dopasowywanych do najróżniejszych potrzeb gitarzystów. Ich pierwszy i najbardziej widoczny atut to design, którego nie sposób pomylić z żadnym innym. Nasycona, żywa pomarańcz i ciekłokrystaliczne wyświetlacze z podświetlanym na dwa kolory tłem, kuszą oko i powodują, że podchodzimy do GoGo poważnie zaintrygowani.

2013-01-03

Marshall JTM-1C

Pierwszym wzmacniaczem, jaki zbudował Jim Marshall w swoje] kuchni, była 30-watowa prototypowa konstrukcja nazwana JTM-45. Miała to być prosta odpowiedź na drogie amerykańskie wzmacniacze Fendera. Mało kto wtedy przypuszczał, że modele JTM dadzą początek legendzie Jima Marshalla nazywanego dzisiaj Ojcem Hałasu.

2013-01-03

Motu ZBox

Dużo jest obecnie na rynku domowych urządzeń modelujących brzmienie, ale wartość jednego istotnego parametru związanego z łączeniem różnych elementów w torze sygnału zazwyczaj jest w nich pomijana. Poznajmy na to proste i tanie panaceum!

2013-01-03

Jet City Afterburner Overdrive

Dwa w jednym to w dzisiejszych czasach żadna rewelacja, ale takie rozwiązanie jak w niniejszym miniteście, poparte wzorcowym wręcz brzmieniem to istny rarytas.

2013-01-03

Lag Tramontane T300AE

Przez długie lata francuski Lag był mało znaną firmą w naszym kraju. W Polsce chyba pierwszym posiadaczem elektrycznego Laga był Grzegorz Skawiński - to ta gitara z okładki jego pierwszej solowej płyty. Jakiś czas temu dzięki restrukturyzacji firmy marka Lag stała się szerzej dostępna gitarzystom na całym świecie.

2013-01-03

Gibson Les Paul Traditional

Każda dekada w historii gitar Gibson Les Paul miała swoje niepowtarzalne instrumenty. Seria Traditional nawiązuje do najlepszych rozwiązań, jakie firma oferowała na przełomie lat 80. i 90. ubiegłego wieku.