Testy

2014-06-12

Line6 AMPLIFi FX100

Podłogę, a ściślej gitarowy procesor efektów AMPLIFi FX100, stworzono specjalnie do innowacyjnej technologii AMPLIFi. Przypomnijmy pokrótce, na czym ona polega Najpierw idziemy do operatora sieci komórkowej i wybieramy umowę z iPhone'em, tudzież kupujemy sobie takiego w iSpocie.

2014-06-11

Line 6 AMPLIFi 150

Połączenie szerokopasmowego systemu z uniwersalnym wzmacniaczem gitarowym sprawdza się znakomicie w praktyce, a AMPLIFi doskonale odnajduje się jako wysokiej klasy combo ćwiczeniowe.

2014-05-07

MOTU-828x

Interfejsy MOTU 828 to jedna z najdłużej produkowanych serii tego typu urządzeń na świecie. Obecnie pojawiła się nowa inkarnacja 828, przeznaczona do współpracy z komputerem za pośrednictwem portu Thunderbolt (lub USB 2.0).

2014-04-24

Peavey Max 115

Tranzystorowe combo basowe z piętnastocalowym i wysokotonowym głośnikiem, dysponujące mocą 300 W.

2014-04-24

Radial StageBug SB-2 Passive Dl

Można powiedzieć, że SB-2 to jednostka konwertująca „wysoki" sygnał niezbalansowany na zbalansowany o niskiej impedancji, ale w rzeczywistości jej możliwości są o wiele większe.

2014-04-24

Line 6 POD HD Pro X

Jakość brzmienia urządzeń modelujących jest wciąż jednym z najgoręcej dyskutowanych tematów pośród gitarzystów i dowodzi, jak ważnym problemem jest możliwość nagrywania gitar w prosty, ale profesjonalny sposób.

2014-04-23

Gibson Luther Dickinson ES-335

Gibson ES-335 uzbrojony f ^w pickupy P-90 i mostek Bigsby jest obiektem pożądania całkiem niemałej rzeszy gitarzystów, z nami włącznie.

2014-04-23

Novox NC-1

Wielozadaniowość i uniwersalność sprzętu muzycznego to znak naszych czasów, w który doskonale wpisała się marka Novox. Takiego mikrofonu za takie pieniądze chyba jeszcze na rynku nie było.

2014-04-23

Peavey AT-200

Samostrojąca się gitara, podobnie jak automatycznie parkujący się samochód, wydaje się na razie czymś dziwnym i być może niepotrzebnym, ale i jedno i drugie rozwiązanie z czasem stanie się standardem w swojej dziedzinie. Mariaż technologii z muzyką jest rzeczą całkiem naturalną, ale może przybierać wiele postaci. W pracy studyjnej nie sposób dzisiaj obyć się bez komputera z dobrym programem DAW, softwareowe wtyczki brzmieniowe są na porządku dziennym, a cyfrowe efekty lub wzmacniacze modelujące cieszą się ogromną popularnością. Rzadziej elektroniczne nowinki dotykają samych instrumentów, które same w sobie są pewnym skończonym tworem, nie wymagającym specjalnych modyfikacji. A jednak wiele firm nie ustaje w poszukiwaniach lepszych, wygodniejszych czy po prostu nowych rozwiązań na ułatwienie gitarzystom życia. Jednym z aspektów najbardziej podatnych na wszelkie usprawnienia jest strojenie instrumentu. Mamy więc stroiki polifoniczne, strojące wszystkie struny gitary jednocześnie, elektromechaniczne wzmocnienia takie jak Gibson Min-ETune oraz system Gibson Robot, a Line 6 w swoich gitarach Variax poszedł w technologię cyfrowego modelowania dźwięku, w tym również stroju gitary. Z tej cyfrowej domeny czerpie również Peavey AT-200, jednak nie jest od niej całkowicie zależna.

2013-12-05

Gibson USA LPJ Cherry Satin

Jako część obchodów roku 2013, ogłoszonego przez firmę Gibson rokiem Les Paula, przygotowano nowy model nazwany LM. Sitara zbudowana Jest według tych samych zasad, które uczyniły model LIP jedną z najbardziej legendarnych i pożądanych gitar świata, l nie byłoby w tym nic sensacyjnego, gdyby nie zdumiewające niska cena, wpisująca się praktycznie w każdy budżet.